tisdag 22 september 2015

Det är mycket nu!

I helgen och början av veckan har det hänt mycket! Började i fredags med att jag upptäckte att Emils kompisar på dagis hade kalsonger och inte blöja. När jag sade detta till Emil skulle han såklart också ha kalsonger. Sedan dess har vi kört med det mer eller mindre och jag måste säga att han är duktig! I söndags åkte vi på lite utflykt med farmor, molly, Alice, Jerre och Elin. Jättemysigt. Var dock lite svårt att komma ihåg att han inte hade någon blöja men över lag så gick det jättebra!






Lunch i det gröna, helt underbart!




Idag åkte Emil till dagis med kalsonger och när sebban hämtade honom hande han klarat sig utan en enda olycka!! 

Jag har även idag fått reda på att jag fått jobb på dialysmottagnigen! Kan inte fatta det, helt underbart! Planen är att jag ska börja i slutet av dec om allt går som det ska!!!!

2 kommentarer:

  1. Stort STORT grattis till nya jobbet! Fasen vad kul! Kram J.

    SvaraRadera
  2. Nej men helt fantastiskt kul ju! De som inte sökte folk :)
    Rätt person så löser det sig!
    Grattis

    SvaraRadera