lördag 6 augusti 2016

Min grymma snickare!!!

Jag har sedan vi flyttade hitt önskat att vi hade en tvättstuga i huset i stället för den vi har i källaren. Så tråkigt att behöva gå ut och sedan ner i källaren för att tvätta. För några månader sedan kom Seb med den brillianta idén att bygga ut utanför ytterdörren, perfekt storlek för en tvättstuga/groventré. Sagt och gjort, efter lite kontakt med banken satt pengarna på kontot och bygget kunde dra igång. Min grymma snickare till make har slitit hårt mestadels själv och jag tycker han har kommit grymt långt och det blir riktigt bra! Det tog lite tid innan plattan kunde gjutas men efter det har det gått undan. Första delen av semestern spenderade vi ihop i Dalarna, sedan har Seb jobbat hårt på bygget medans jag skött ungarna och markservicen. Hör ser ni resultatets före och efter! Fortsättning följer :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar