söndag 25 december 2011

Julafton

Dagen började med en god julfrukost med min älskling innehållandes tomtegröt och vörtbröd med julskinka på. Sen öppnade vi paket!!!!!

Fick detta av min bästaste älskling :)


 Får sååååå många minnen från när man var liten och spelade detta på Nintendo 8bit.


Julafton firas hos Seb:s bror, hans sambo och "lillfisens" kusin Molly. Blev en riktigt gemytlig och lugn julafton helt i min smak. Blev en del lekar och quiz och mitt lag förlorade:(
Julklappsspel spelades och jag och Seb lyckades få massa bra klappar:)


 Kusin Molly tycker att snöret på paketet är det som är det roligaste och sen smakade papperet ganska gott åxå:)


 Sötaste Molly har nu fått hjälp med att öppna paketet:)


Molly ser här för första gången på kalle och hans jul. Hon är helt betagen!!!

När det gäller "lillfisen" så ligger han/hon fortfarande i tryggt förvar i min mage och det känns som första etappen är nådd, det blev inte på julafton. Nu siktar vi på nästa vilket är nyårsafton. Klarar vi de får han/hon komma när som hellst efter de!!!! LÄNGTAR!!!!

GOD JUL på er alla vänner och alla som jag känner!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar