måndag 10 juni 2013

Nu brinner det i knutarna :)

Nu börjar nerverna komma. Har nog inte fattat riktigt att jag faktiskt ska gifta mig på lördag!!! Är allt klart??? Vad är kvar att göra?? Vet alla vad som är vad och vad dom ska göra??? Det lär ju märkas :)
Jag tror att vi har kläm på det mesta. Ringar klara och hämtade: check! Frack till Sebban och kläder till Emil: check! Kläder till mig: förhoppningsvis klart snart :) Fotograf bokad innan bröllopet: check! Kollade plats med henne och provfotade och det blev riktigt fina bilder redan nu när vi inte är klädda för bröllop :) Skjuts till bröllopsfesten: check! Bordsplacering och riggande av musik: check! Meny till bröllopsfesten: check! Brudbukett och tärnbukett: check! Är lite småpyssel kvar men det känns ändå som att vi har det under kontroll!!

Fick beskedet här om dagen att min älskade Maria inte kommer till bröllopet då hon för 1 vecka sedan blev mamma till en supersöt liten lillfisa som beslutade sig för att komma ut 23 dagar för tidigt. Känns jättetråkigt såklart eftersom hon från början var tänkt som den självklara brudtärnan. Men jag tycker att hon tagit helt rätt beslut eftersom lillfisan bara kommer att vara 2 veckor gammal när på bröllopsdagen.

Lovar att du ska få se bröllopet på film när vi ses nästa gång vännen!!!! Är såååååå glad för att det har gått så bra med förlossning osv. och att du nu får titulera dig som världens stoltaste mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar