onsdag 16 april 2014

Biltema

I söndags när Seb jobbade helg drog jag och Emil iväg till Biltema för lite shopping! Tanken var att jag skulle köpa en skottkärra och lite trädgårdsredskap till Emil så han skulle tycka att det är lite kul och hjälpa till i trädgården. På vägen runt i butiken fick han syn på cyklarna och blev helt till sig, sprang fram och provade en liten rackare med stödhjul. Måste säga att jag blev riktigt sugen på att köpa den, men hejdade mig och insåg att han trots allt bara är 2år och för liten för en sådan. Sedan började jag tänka att det måste ju finnas en trehjuling också!
 

Och det fanns det ju!!! Stod och valde mellan dessa två och föll för den svarta och röda, tyckte den andra såg lite tråkig ut. Så en sådan fick det bli!
 

En paus på Mc Donalds blev det också innan det var dags att åka hem.
 

Snacka om att trehjulingen blev en hit!!! Han ville knappt släppa taget om den på hela kvällen, så nöjd och glad för sin nya leksak!!!
 

Nu är han även redo för trädgården och mamma är fattig ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar