tisdag 29 april 2014

V 15....

..... och fortfarande ingen vändning i måendet. Börjar bli ganska trött på detta nu. Får då och då illamåendeattacker där jag måste sitta blickstilla gärna rak i ryggen och bara andas så brukar det släppa av efter en stund. Har inte spytt än vilket är mycket skönt. Sedan är det maten som inte smakar något, har fortfarande problem med proteiner som kött och kyckling. Jag vill att det ska släppa nu så jag kan njuta av grillat kött i sommar :( Till sist är det tröttheten och mattheten som är jobbig. Fixar att jobba men när jobbet är slut så "dör" jag på soffan och orkar inget. På helgen är jag skittrött och vill bara sova. I helgen som var mådde jag jättebra på lördagen och tänkte att det kanske hade vänt men sedan på söndagen var tröttheten där med lågt blodtryck och ingen ork att göra något. Till sist har jag åkt på världens magkatarr som försvårar ätandet ytterligare, suck!

Jag vill bara må bra och njuta av att magen växer och frodas!!!!!

1 kommentar:

  1. Usch då. Inge roligt alls men förstår precis vad du menar med orken. Jag har de senaste 2 veckorna lyckats ha ork att vara vaken hela kvällarna och dessutom inte sova middag på lediga dagar. Det är jätteskönt, synd att det skulle ta 30 veckor att komma dit bara. Jag skyller på att, utöver att man är gravid med allt vad det innebär, så är man småbarnsmorsa och kan inte vila/får inte sova så bra som man kunde under första graviditeten. Hoppas du får orken tillbaka snart. Kramar J.

    SvaraRadera