onsdag 17 september 2014

Jahapp.......

.....Nu var det dags. Har känt i några veckor att jag har problem med att ta mig upp och ner i trappen och i och ur sängen. Snedtaket på övervåningen gör att man måste klättra i och ur sängen och det gillar inte min mage och mina fogar längre. Tur då att vi har gästsängar på nedervåningen! Det var samma visa när jag var gravid med Emil, känns ju lite konstigt att inte sova ihop med Seb men jag får tänka att det inte är föralltid. Sedan är det ju så att Emil fortfarande inte sover hela nätterna, så för att Seb inte ska behöva ta varje natt så får Emil variera mellan att sova uppe med pappa och nere med mamma.
 

Sötfisen hittade en ny spännande lek häromdagen, knäpp kort då mamma!!! Jättekul!!
 

Har nu gått in i v 35, inte långt kvar men ändå känns det jättelångt.. ha ha.. räknar ner mina arbetspass, 6 st kvar. Ska bli skönt att få lite ledigt sedan och eftersom jag tar föräldraledigt på lillebrors dagar så får Emil vara 15tim/v på dagis. Ska verkligen passa på att vila dessa dagar!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar