lördag 20 december 2014

Den där JÄVLA amningen

Varför ska det vara så svårt???!!!!!! Har fått upp viss produktion men där är det stopp. Varför kan jag inte nöja mig där?? Det vore det bästa för alla parter. Känns bara så segt när det är så lite som fattas känns det som. Varför är det där med amning så jävla viktigt för mig, jag vet inte men är så avis på dom som kan helamma sina barn. Bestämde mig här om dagen för att delamma och när jag ammat varannan och erbjudit ersättning resten så kändes det som mjölken rann till och vips dagen efter drack han bara 120ml ersättning. Då föds drömmen igen om helamning. För att grusas idag då han nu druckit närmare 300ml. Seb tycker att jag är knäpp som hela tiden ändrar mig. Det tycker nog jag med, vet inte hur jag ska göra. Theo har idag inte varit nöjd och jag blir galen på att jag inte vet varför, då är det lättare med ersättning för då vet man hur mycket han får i sig. Jag önskar att någon kunde se in i framtiden och berätta hur det gick så jag slipper detta velandet. Uppe på allt detta så tar Theo inte nappen så mina bobs funkar lite som napp också därför är det ännu svårare att bestämma mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar