fredag 24 februari 2012

Vem är han lik??

Vet inte riktigt, svårt att se de där tycker jag. När man träffar folk säger den ena att han är lik Seb och andra säger att han är lik mig. Det ser ut som han har fått mina bruna ögon eftersom dom just nu är väldigt mörka men det kan ju ändra sig de med. Tycker att han har pappas tinningar. Kom på att mamma skickat en bild på mig när jag var liten, ja typ 3-4år, i mobilen och där ser det ut som han har min näsa och mun. Se själva.



Morgonmys blir det ganska ofta. Han är ofta pigg och glad kl: 07:00. Man är väldigt trött till en början men sen får man ett litet leende och vips så är man pigg och glad. I morse fick Emil en liten morgontvätt också =)


När det gäller magknipen testade jag en sak igår som jag läste på nätet. en bebis som bara somnade om han låg så. Han protesterade inte högljutt men han var inte helt övertygad heller.. ha ha ha.


Sen avslutningsvis en liten björn som gör sig redo för hundpromenad =)

1 kommentar:

  1. Jag vet inte vem han är lik riktigt. Det får vi se nästa vecka. Har tyckt på kort att han är väldigt lik seb.
    Men ojoj va du är lik din pappa på kortet från när du var liten =)

    SvaraRadera