torsdag 10 januari 2013

Jobbet

Nu har jag jobbat i 2 veckor och jag måste säga som så många andra, det tog ca 2 timmar sedan var det som jag aldrig varit borta. Tanken var att jag skulle få gå bredvid i två veckor, inte blev det så inte. Det började redan samma kväll som jag skulle börja, då ringer Björn och frågar om jag kan hoppa in och ta natten mellan tors-fre. Gick med på det och det gick bra, vi hade jättemycket att göra men jag kände att jag hade läget under kontroll. Sammanlagt har jag gått 2 pass bredvid på riktigt. Känns som att det är vårdarbeten i ett nötskal. Måste ändå säga att jag tycker att det är roligt att vara tillbaka, träffa alla goa arbetskamrater och snacka massa skit på fikarasterna :)
 Såklart saknar jag Emil jättemycket, men det går bättre än vad jag trodde det skulle göra. Ofta har man så mycket att göra att dagarna går fort och man får åka hem och kramas med familjen. Känns som att det är dags för nästa fas i småbarnslivet, jobb och snart dagis. Ska bli mycket spännande att se hur det går ihop men våra arbetstider =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar