lördag 6 april 2013

Jävla skitmage rent ut sagt!!!!!

Är så jävla trött på det här nu, det förstör så mycket!!! Har haft ont i magen mer eller mindre sedan Emil föddes. Jag har min teori. Jag mådde väldigt dåligt under de första månaderna efter Emils födelse, stressen över att inte kunna amma och mycket annat. Har under första 6-7 månaderna haft jättemycket inre stress, Seb, mamma och alla andra såg att jag inte kunde slappna av och jag kunde inte tänka på annat än var Emil var och hur han var eller om han verkligen fick sova ostört. När det väl släppte kände jag en stor sten som släppte och jag kunde äntligen slappna av och njuta av att vara mamma. Men på grund av detta tror jag att magen har tagit stryk och nu protesterar starkt. Väntar, väntar och väntar att de ska höra av sig från mag-tarm mottagningen och säga att jag är välkommen dit för utredning om vad det kan vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar