tisdag 23 april 2013

Segt

Vet inte riktigt hur jag ska göra just nu. Min dator har ju havererat lite, Jerre har gjort ett tappert försök att laga den och har typ lyckats. Han har bytt hårdisk då det var den som kraschat men nu när man startar datorn så tycker den typ nästan hela tiden att den inte har någon hårdisk, men efter några omstart så funkar den och då är den bra. Kommer man att stå ut med detta, kommer den en vacker dag att inte starta alls????? Har kört på Sebbans dator ett tag men den är lite trött och jag har ju inga bilder på den och har försökt lägga in filmer på bloggen vilket inte funkar. Han har sagt att jag får låna den så mycket jag vill och även lägga över mina saker på den men det känns inte riktigt som "min" dator då. Jag vet att detta är I-landsproblem men det är ändå något som stör mig. Jag var väldigt sen med att köpa en alldeles egen dator och det kändes stort när jag köpte min alldeles egna dator som skulle vara så bra, en HP som är ett känt märke. Och nu funkar den när den känner för det, kommer jag orka det??? Vill ju så gärna kunna göra vad jag vill och ha allt på samma ställe. Får se om det blir en ny dator inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar