måndag 27 maj 2013

Mycket på gång, hinner inte blogga :(


Känns som att det var länge sedan nu, har hänt massor dom jag inte hinner skriva. Bl.a. Så har jag blivit ett år äldre, det firades med nattjobb. Snacka om att jag blev överraskad när mina arbetskamrater började sjunga för mig 00:30 på natten. Dom hade till och med fixat present och ett fat med kakor och en ros i mitten, kan ni gissa vad rosen är gjord av?? 


När jag vaknade i gäststugan senare på dagen var det av Emil och sebban som kom med tårta och levande ljus! Fick ett presentkort av Seb som jag köpte en ny bikini för :)

I lördags blev det lite kalas med familjen och Kalle och Leah! Mys att kunna sitta ute och både fika och senare grilla. Emil och Molly hade jättekul ihop! 



Av svärfar och Karin fick jag en klätteros och tomatplantor, dom fixade jag till på detta sätt!!! Riktigt nöjd!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar