torsdag 18 juli 2013

Heldag på stranden!!!

Har verkligen saknat att spendera en hel dag på stranden, har liksom inte blivit av sedan Emil föddes. Förra sommaren hade jag tänkt vara på stranden hela tiden när jag va mammaledig men det blev inget med det, blev inte ens ett dopp i det blå :/ 

Idag åkte jag och Malin med ungar och hundar till stranden. Gick vid 10:30 från mig ner mot stranden, tänkte att Emil skulle somna på vägen, gick nästan. Somnade efter en stund på stranden i skuggan. Tyvärr gick det ju inte alls att ha Fanny med, hon betedde sig som en galning så det slutade med att jag gick hem med henne och tog bilen tillbaka till stranden medans Emil sov. Efter detta blev det en toppendag med bad, lek och massa mys! Emil hade jättekul hela dagen och jag bara njöt av att få vara på stranden! Synd bara att våra äkta män var tvungna att jobba :/





En trött och nöjd skrutt redo att åka hem :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar