tisdag 9 juli 2013

Kan inte fatta att tiden går så fort!!!

Min lilla skruttunge har blivit stor. Här om dagen när vi gick på hundpromenad ville han hålla i kopplet, och jag måste säga att det verkligen ser ut som att det är han som är ute och går med Fanny och inte tvärtom.. ha ha ha ha..






Igår tog vi en snabb tur ner till vattnet, varken jag eller Emil mår 100% men det var för varmt för att inte bada. Emil gillade det skarpt!!! Det här var andra gången som han satt sina fötter i en riktig sjö någonsin och jag måste säga att jag var rädd för att han bara skulle dundra rakt ut i vattnet för att sedan upptäcka att oj, det blev visst lite djupt. Men så blev det inte, han var mycket försiktig och gick sakta längre ut för att sedan upptäcka att det här var ju inte så kul och vända tillbaka när de blev för djupt. Puhh... kan man andas lite lugnare i närheten av vatten ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar