onsdag 18 september 2013

Jobbet

Nu har jag jobbat i 2 ½ vecka på det nya jobbet och förvirringen är total.. ha ha ha ha.. Det jag saknar hittills är att jag inte spenderat så mycket tid på min arbetsplats, eftersom min handledare är halvtidssjukskriven och slutar 12:00 varje dag har jag fått åka runt lite hit och dit. Sedan har det varit massa utbildningar och massa projekt som är på gång så det känns bara snurrigt.
 I helgen har jag gått bredvid för att lära mig rutinerna på helgen och då blev förvirringen total! Hur i hela H-vete ska jag lära mig hitta till ALLA dessa boenden??? Det är ju hur många som helst och det är ju dåligt skyltat till allihopa. På helgerna har man nämligen ansvaret för alla servicehus, vårdboenden och LSS-boenden i hela Linköping! GPS:en kommer att bli min bästa vän på helgerna :)

Trots viss förvirring så känns det som att jag börjar få lite grepp om rutinerna och resten kommer nog efter hand när man stöter på problemen och själv får grotta ner sig i dom, finns ju alltid folk att fråga om jag inte vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar