lördag 14 juli 2012

30 år

I onsdags den 11/7 var det dax för min älskling att bli gammal ;). Dax att bli 30+:are som mig!!! Dagen började med att jag och Emil smög ner och hämtade presenterna som vi lade på en bricka tillsammans med levande ljus och en ros plockad i trädgården. Sen hissade jag upp Emil i babybjörnen och så begav vi oss upp för trappan sjungandes på ja må han leva! Lite vingligt med både skrutt och bricka med tanke på att Emil försöker ta allt som är framför honom... he he..
Seb känner på första paketet och tror att det kanske kan vara en fotobok med bilder på formen, döm om hans förvåning när det visade sig vara ett smartcower till en Ipad.. den minen var oslagbar!! Sen fick han ett displayskydd och till sist en Ipad!! Han var lycklig!!
Sen var det dax för frukost och dekoration av tårtor. Familjen kom strax efter 13 och stannade några timmar. Det blev grillning och tårta.

Molly älskar tårta=)

                                                 
Senare på kvällen kom kompisskaran som bestod av Kalle och Malin med tillhörande busungar, Martin och Bobby, så då blev det till att tända grillen igen och inta dagens andra gillade mål=)
Dagen blev lyckad och det var tre trötta människor som gick och lade sig den kvällen!

Nellie fick prova hålla Emil och det gick ju hur bra som hellst, men jag tror bestämt att hon är mer inne i filmen än i hållandet av Emil ;)
     


Här försöker busungen Leah att leka med Emil, dröjer dock några år till innan han är med i leken=)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar