torsdag 26 juli 2012

I veckan som gått

Känns som vi hunnit med en del denna veckan. I måndags bar det av till Babyproffsen för att inhandla nästa vagn av modellen scooter (Emmaljunga såklart). Det finns förvisso en sittdel på den han redan har men den är så stor och tung och svårmanuvrerad i stan, man kan knappt gå i klädaffärer utan att köra på alla hyllor som finns. Den nya är helt underbar!!! Och Emil älskar den, han får sitta framåt i den nya och då skymmer mamma inte sikten... he he.. Senare på kvällen bar det av till svärfar/farfar för lite grillning, mysigt och Emil var på strålande humör!

Emil älskar sin nya vagn=)


Grillning hos svärfar/farfar och Karin



 På Tisdagen var det dax för nästa fotografering med Anita, hade jättetur med vädret så vi fotade alla bilder utomhus. De börjar komma foton redan nu på hennes hemsida så det är bara att gå in och kika, här kommer ett smakprov och som vanligt vill jag inte att ni snor detta kort.




På onsdagen jobbade Seb dag så jag tänkte passa på att sola lite. Hmm.. Gick ju bra Emils första sov för då sken solen så fint, sedan bestämde den sig för att försvinna bakom massa moln. Ja ja.. det var en varm fin dag och jag och Emil myste hela dagen på altanen under ett parasoll.

Lata dagar på altanen!!!!!




Idag torsdag blev det en tur till staden för att luncha med Johanna och Petra med deras bebisar Freja och Ellen. Det är riktigt kul att man hittat lite nytt folk att umgås med. Dock hade jag också gärna badat med Seb, Kalle och Malin med barn. Får hoppas på flera fina baddagar=)
Jag skrev ju tidigare att Emil fått en tand, nu är det så att det tittat fram en till bredvid den andra så nu har han två små gaddar! Och efter att den andra tanden också brutit igenom så har jag en helt annan son. Han har varit heeeelt underbar i två dagar nu. Så mycket lugnare och gladare så han har nog haft lite ont i munnen ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar