fredag 7 september 2012

Kick off

I onsdags var det dagx för kick offdag på jobbet och jag var bjuden=) Hade pratat med chefen tidigare om att förlänga mammaledigheten till året ut och då nämnde hon att dom skulle ha sådana dagar där dom diskuterar framtiden på avd 72 och eftersom jag snart ska börja igen undrade hon om jag ville vara med så jag fick lite insikt i vad som komma skall. Seb var ledig så det passade väldigt bra. Det kändes dessutom som att det var dax att släppa greppet lite om Emil;) Jag har nog haft ett lite för stort kontrollbehov över honom och känner att jag måste börja släppa på det. Vet inte vad det beror på, har inte något stort kontrollbehov när det gäller andra saker.. ja ja..
Var en konstig känsla att gå upp tidig på morgonen för att sedan åka till jobbet, var evigheter sedan ju. Väl där så kändes det jättekul att få träffa mina arbetskamrater och det var underbart att se att det inte var så många nya ansikten. Kändes heller inte som jag varit borta i snart ett år, kändes som det var igår man jobbade ihop och tjötet var detsamma.. he he.. En annan sak som slog mig var ett det kändes som det inte hänt så mycket sedan jag gick hem, lät som att det var typ samma problem som kvarstod så nu känns det inte lika läskigt att komma tillbaka=)
Jag tycker att jag varit duktig som bara ringt på lunchen och när jag slutade för att höra hur det gick;) snacka om att jag blev retad på jobbet, Ove frågade flera gånger om jag ringt hem och sms:at hundra gånger.. ha ha ha
När jag kom hem låg Emil på golvet och kryptränade och blev jätteglad när han såg mig=) Allt hade gått jättebra och Emil och Seb hade haft en mysig dag med ett besöt på Tornby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar