fredag 21 september 2012

Smått och gott

Jag kan meddela att Emil nu mår lite bättre, feberfri, men fortfarande ingen tand. Seb hade hört av någon kollega på jobbet att man kan bli snorig när det är tänder på gång och jag tycker inte att han har några övriga förkylningssymtom så vi hoppas på det.

När det gäller krypandet så går det fortare och fortare nu, på bara några dagar så fatta han grejen med att få med alla armar och ben, så jäkla häftigt! Har även märkt att mamma har blivit intressant, han kryper efter mig var jag än går! Har även märkt att han tycker det är lite mysigt att gosa, han lägger gärna sin hand på min kind och gosar in sig när han är trött, det har han inte gjort så mycket tidigare.


den här bilden tog jag en morgon när vi låg och myste! klockren bild på Fanny, ha ha ha ha ha. Fångade bilden precis i en gäsp och det resulterade i att hon ser ut som ett monster!


Eftersom pappa är på Solvalla och STCC i helgen så får Emil sova bredvid mamma nu när han varit lite krasslig och sovit dåligt på nätterna. Den här bilden är tagen 22:30 och Emil tycker att snöret till rullgardinen är mycket roligare än att försöka sova, han var ju inte trött.. ha ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar