måndag 19 augusti 2013

Bröllop

I lördags var det min vän Marlenes tur att gå upp för altargången! Dom var jättefina och det var underbart att få vara med på deras dag!!

Jag och Marlene pratade lite på fejjan i våras och då sa hon att jag skulle skriva upp den 17/8 i kalendern. jaha sa jag, vadå ska ni gifta er?? ja sa hon. Ok, men då får du skriva upp 15/6 sa jag tillbaka.. ha ha ha ha.. lite roligt att vi faktiskt gifte oss samma år!

Måste säga att jag har träningsvärk i mina vader idag, dansade och studsade gärnet på dansgolvet med bruden till massa gamla godinglåtar! Festen, maten, vigseln och allt annat var toppen och jag hade jättekul!

     
 
 
                      
 
Tack Marlene och Johan för att jag fick vara med på eran dag! Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar