fredag 20 december 2013

Vad skulle jag göra utan min älkade man??!!

Jag har världens bästa man! Jag vet att jag tjatar och gnatar på dig ibland och jag vill verkligen inte det, blir bara så när man är trött och inte orkar med vardagsstressen. Just nu har Emil en jobbig period när han inte sover på nätterna och då blir det extra jobbigt. Kanske faktiskt är ok att man är bra och noggrann på olika saker. Jag pysslar och donar mycket med hemmet och vill att det ska vara fint och din ambitionsnivå kanske inte är lika hög som min. Däremot har du högre ambitionsnivå när det gäller att fixa och dona med bilar, husets tekniska delar och du är grym på att forska på nätet efter de bästa lösningarna på problem som finns.

Här om veckan när jag skulle åka till jobbet så var det en idiot som tyckte att det var helt ok att snedda rejält i en kurva vilket resulterade i att min backspegel gick åt h-vete!!!!! Skit!!! Ringde Seb som direkt gick ut på nätet och kollade priser på nytt och gammalt. En ny backspegel i samma färg skulle kosta 3000kr och en begagnad i fel färg skulle kosta 995kr. Hmmm.. Vi kan ju köpa den begagnade och färga den i rätt färg säger Seb. Sagt och gjort, och nedan ser ni resultatet :) Jag kan inte se någon skillnad mot den gamla!!!

 





TACK SÅ OTROLIGT MYCKET MIN ÄLSKLING FÖR ATT DU ÄR MIN OCH ATT DU GJORT ETT GRYMT BRA JOBB MED SPEGELN!!!! PUSS PUSS PUSS PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar