torsdag 26 april 2012

Kronisk nästäppa

Hmmm.. det var det doktorn sa när jag var på vårdcentralen igår. he he.. Har sedan många år haft problem med Nezeril av och till, blivit beroende i samband med förkylning. Nu när jag blev gravid kom den berömda graviditetsnästäppan som gjorde att jag fastnade IGEN! Och nu har jag tagit Nezeril dagligen i ca 12mån, inte så bra med tanke på att det står högst i 10 dagar på förpackningen. Så här om dagen ringde jag till Vc och fick en tid till doktorn för att få hjälp att bli av med detta. Fick kortisonnässpray utskriven som ska hjälpa till i överlappet. Vi håller tummarna för att detta nu funkar.. ha ha ha..

Mamma!!
Håller alla tummar jag har!!! Mamma och Björn håller på att buda på ett hus i samma område som dom bor. Dom trivs otroligt bra i området och vill jättegärna bo kvar där så jag hoppas hoppas hoppas att dom får de!!!! Nu bor dom i ett parhus med 2 rum och kök. Hittills har jag/vi sovit i vardagsrummet när vi varit där på besök, det har funkat bra men nu när lilleman har kommit så blir det lite trångt. Får dom huset så får vi ett eget rum när vi kommer på besök=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar