torsdag 26 april 2012

Suck!!!

Idag har allt verkligen gått fel på något vis. Det började redan i morse med att skrutt var lite kinkigare än han brukar. Han inte göra veckomatsedeln inkl. inköpslita till denna. Tänkte att ja ja.. det hinner jag göra när han sover i vagnen på Ikano. Väl där är Emil naturligtvis vaken men ligger lugn i vagnen. På Kaphal såg jag att han blev illröd i fejjan och han stonkade misstänkt. Mycket riktigt han låg och tryckte lite. Efter att vi bytt blöja var det dax för illvrål en stund. Slutade med att han ville vara vaken och sitta i babybjörnen. Han med två affärer innan det var dax för lite mat och illvrål igen. Suck!!!!! Panik!!! Får honom efter en stund att somna så jag hinner äta lite på buffén, var själv vrålhungrig. Hinner inte mer än äta och messa Seb lite förrens han slog upp ögonen igen. Dax att åka hem känner jag och skiter i Maxi och storhandling, är heeeelt slut!!! Utöver att det var tufft på Ikano är det småsaker som krånglar. T.ex. han spyr på golvet, jag går ut i köket för att hämta papper. Där kommer jag på nåt annat som måste göras och glömmer spyan, tills jag senare trampar i den. Så har det varit heeela dagen!!! Det är bra tur att inte alla dagar är sånna.

Nåt som däremot är jättekul är att mamma och Björn vann budgivningen och är numera stolta ägare till ett jättefint hus i det området som dom ville bo i!!!! Ska bli såååå kul att se det sen=)

STORT GRATTIS önskar fam. Andersson/Lindén!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar