tisdag 8 maj 2012

Besök på jobbet

Här om dagen ringde min chef och frågade hur jag mådde och hur det gick med skrutt osv. Blev jättepaff måste jag säga, men kul. Kändes som hon brydde sig. Då hon inte träffat Emil så tänkte jag att idag åker jag upp och hälsar på en sväng. När vi kom dit kom alla goa kollegor fram och hälsade glatt och jag kände mig varmt välkommen. Chefen kommer in i personalrummet, säger hej lite snabbt, hälsar på Emil litegrann och vänder sig sedan om för att göra i ordning för personalmöte för grannavdelningen. Kändes som hon var måttligt intresserad och det känns tråkigt, men hon kanske bara var stressad. Har varit väldigt turbulent på jobbet ett tag.
Fick reda på att det är 5 st på jobbet som är gravida, jisses va kul!!! Men det tycker nog inte chefen och det kan jag förstå. Inte lätt med så många som går ganska tätt. Vad som är ännu roligare är att två utav dom gravida har kämpat läääänge för att bli just gravida. Stoooort grattis till dom!!!

Azar passade på att mysa lite med skrutt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar