måndag 28 maj 2012

Öppna förskolan

Idag var det dax för första besöket på öppna förskolan. Har inte vågat riktigt innan då jag inte kände någon, men nu har jag ju träffat lite mammor genom föräldrargruppen så nu vågade jag=) Kom ungefär samtidigt som Petra och lilla Ellen, det var skönt så kunde jag börja prata med henne. Efter ett tag så var det dax att börja sångstunden som är varje måndag. Alla mammor, pappa (Ellens pappa) och bebisar satte sig i en ring och så började vi sjunga. Det var allt från bäbä vita lam till lilla snigel och imse vimse. Kändes konstigt till en början, men det släppte efter ett tag. Emil såg mest fundersam ut, spanade på alla bebisar och allt som hände runtomkring. Blir nog att gå på detta fler gånger=)

1 kommentar:

  1. Hoppas ni kommer trivas på öppna förskolan, jag och A trivs kanon på våran och det är skönt att komma iväg och tjöta lite. :)

    SvaraRadera