söndag 20 maj 2012

Födelsedag!!!

Det började i morse med paket och levande ljus på sängen! Mysstund i sängen med älsklingen, Emil och Fanny medans jag öppnade paket. Fick en hamburgerpress och söta små gratängformar av min kära älskling!!




Senare på dagen var det dax att förbereda mat och duka lite. Allt flyter på kanon med Emils sovstunder och vi hinner allt i god tid utan att behöva stressa. Vid två dyker svärmor upp tätt följd av svärfar och Karin, även Jerre, Elin och kusin Molly dyker upp. Alla med paket!!! Känner mig som barn på nytt!!!

Heeeeelt underbart väder är det idag så självklart blir det grillat och äta ute på våran fina altan!!!!


Av Jerre och Elin fick vi en hängmatta som kommer att bli mysig att ligga och mysa i varma sommardagar!


Finaste kusinen Molly!


Solkräm måste man ha när man är liten


Helt underbart att se att det är lite folk här och där. Efter maten gjorde alla lite olika saker. Svärfar lade sig i hängmattan en sväng, Jerre och Elin fotade Molly i gräset, Karin satt och solade, svärmor myste med skrutt och älsklingen pysslade med pumpen för "sommarvattnet". Jag gick bara runt och myyyyste!


Elin och Molly myser också lite!


Grabbarna stod för grillandet=)


Firandet avslutades med hemmagjord tårta som min älsking gjort!!!!! Såååå fin och jättegod!!!
Har haft en alldeles underbar födelsedag med nära och kära!!! Måste dock säga att jag saknar mamma, Björn och bror!!

1 kommentar: