fredag 3 augusti 2012

Besök

Igår tog jag en tripp till Anna och Filip för lite fika och lek, var ett tag sen vi träffade dom så det var jättekul. Det går så fort med de små, Fille har ju redan kommit upp i krypställning och står där och laddar. Emil har en stund kvar dit.. he he.. Det bjöds på kladdkaka och glass och Emil fick lite burkmat. Har tidigare värmt maten och gett honom och då visar han tydligt att det inte alls är gott. Nu har jag provat några gånger att ge honom maten kall och vips så äter han, skumt=)


Idag hade jag, Johanna och Petra tänkt att vi skulle sola och bada men vädret tillät inte riktigt det. Men det var ändå så pass så vi sa att vi skulle gå ner och fika vid stranden och så blev det. Blev riktigt trevligt och vädret höll upp, nästan så man ångrade att man inte fick med sig bikinin. Gick i vattnet till knäna alla fall och det var riktigt skönt!

Emil och Ellen spanar in varandra lite=)


Såhär mysigt hade vi det på varsin picnicfilt ända tills det såg ganska mörkt ut på himlen och vi tyckte att det kanske mullrade lite, då fick vi bråttom att packa ihop och bege oss hemåt!


Blev riktigt full i skratt när Emil vaknade i vagnen och jag hittade honom såhär! Har aldrig hänt förut så jag har inte brytt mig om att låsa fast honom när han ska sova men nu är det nog dax att börja med det.. ha ha ha..


När vi kom hem till mig igen var det dags för lite lunch på altanen. Det blev en heldag och det har varit jättemysigt och bebisarna har varit på strålande humör, vad mer kan man önska sig=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar