lördag 3 mars 2012

Besök av bästa tjejerna!!!!

Igår landade Johanna, Mikael och Kristin i Linköping. Johanna och Mikael sov på hotell för att vi skulle orka med allt med tanke på lilleman. Kristin sov här. Var lite mysigt att få rå om henne själv en kväll, var hur länge sen som helst! I morse tog jag och skrutten en morgondusch, han tycker allt i duschen är jättespännande och det är såååå mysigt. Sen var det frukost och ögonbrynsplock. Johanna och Mikael dök upp vid 11-tiden och Maria och hennes Patrik dök upp en stund senare. Då blev det promenad med hund och vagnar i vårsolen, hur gött som helst!!! Sååå kul att äntligen få visa mina tjejer nya huset och framförallt lilla Emil. Han var dock lite kinkig som han har vart sista tiden men tjejerna fick alla fall hålla honom en liten stund var=) Gjorde inte så mycket annat än att umgås och prata och det kändes helt lagom. Senare på kvällen åkte Johanna, Mikael och Kristin hem och Maria och Patrik till hotellet för att se mello. Alla jättetrötta.

Jag fick nu hålla Adam för första gången!!! Han har blivit jättestor sen jag såg honom när han var ca 7 veckor gammal tror jag. Seb var dunderförkyld och Johanna vågade inte chansa då dom är lite känsliga när dom är så små. Han smilade så fort man pratade med honom och var bara för söööööt!!!

Kristin försökte trotsa sin höjdrädsla.. he he



Stolta pappor med varsin Emmaljungavagn=)


Adam tyckte att Emil var mycket intressant men här är det pappa som får sig en liten klapp=)


Här sitter dom och spanar på varandra=)

1 kommentar:

  1. Det var jättemysigt att komma o se nya huset och ert lilla underverk. :) Stor kram J.

    SvaraRadera