söndag 25 mars 2012

Livet leker!

Det är vår och livet är underbart!!! Börjar komma in i lite rutiner som funkar och lillemann är för det mesta nöjd med livet. Börjar till och med höra lite skillnad på skrik och skrik, när han är hungrig, när han är trött och när han bara inte är nöjd av någon anledning. Jag tycker att det har varit ganska svårt innan. Folk säger att det är så lätt att höra och jag tänker, hmmmm... varför hör inte jag det då??? Han har börjat sova bra om nätterna, nu tre nätter på raken har han sovit mellan 21-22 till 06=) det gillas!!! Hoppas bara att det håller i sig;)
De senaste dagarna har det varit underbart väder, nästar sommarvärme, så jag har spenderat mycket tid på altanen medans han sover sin förmiddagslur. Såååå underbart!! Har till och med fått färg i ansiktet och på överkroppen, man kan sola i bikini om man ligger i lä=)

Njuter av solen med en vovve vid mina fötter=)


Underbart!!!!!!!!!!!


Lillemann är inte helt övertygad om att det är mysigt att vara ute.. he he he


Fanny har hittat sin favoritplats. Precis nedanför altanen. Där kan hon ligga hur länge som helst och sola och sova lite=)


Lillemann är inte heller helt övertygad om att det är skönt att ligga på mage och träna lite;)

1 kommentar:

  1. Att höra skillnad på skriken tyckte jag oxå var svårt. Det tog mig ett par månader om inte mer innan jag lärde mig det. Jag var som du. :)

    SvaraRadera