torsdag 29 mars 2012

Uttråkad!!!!!

Nu har jag plockat undan disken, gått ut med hunden, kollat film medans lillemann sover, kollat alla bloggar jag följer flera gånger om för att konstatera att dom inte är uppdaterade sedan sist jag kollade (för typ 5 minuter sedan), kollat på lyxfällan repris och nu har lillskrutt somnat i mitt knä. Det är såååååå tråkigt att vara sjuk. Man orkar inte göra något men man tycker att det är fruktansvärt tråkigt att göra ingentin, så vad gör man då??? SUCK!!!!
Det positiva är att lillskrutt fortfarande inte visat några tecken på förkylning. Igår var han jättekinkig och jag tänkte att nu är det på G men idag är han som vanligt. Håller tummarna att han klarar sig, eller att han åtminstone väntar tills jag mår bättre och då orkar ta hand om honom=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar