tisdag 31 januari 2012

Då va beslutet taget!

Jag lägger ner ammningen och fortsätter på ersättning. Inget lätt beslut att ta, många tårar har runnit för jag ville verkligen amma. Det finns ju dom som inte tar det så hårt att inte amma, jag är inte den. Jag hade sett fram emot att amma, kunna sitta på ett kafé och bara lägga honom vid bröstet när han blev hungrig. Suck!! Kommer nog att ta ett tag innan jag accepterar detta helt men jag ser ingen annan lösning. Har knappt någon produktion, spelar ingen roll hur mycket jag pumpar. Emil är numera så van vid flaskan att han vägrar ta bröstet, det kommer ju inte alls lika fort där och jag har ont. Så det är bara att försöka ladda om och tänka framåt. Och framförallt, jag är inte ensam om att inte kunna amma mitt barn!!!!

1 kommentar:

  1. Vad skönt att beslutet är taget. Nu kan det bara bli bättre! :)
    Kram J.

    SvaraRadera