tisdag 3 januari 2012

värkar eller inte???????

Igår kväll började jag få lite molvärk i magen, ungefär som mensvärk. Detta har hållt i sig hela natten och har väl gått i vågor, men inga "jätte"smärtor just att tala om. Somnade först vid 3-tiden tror jag. Har inte försökt klocka det hela då man inte kunde säga bestämt när det ökade och minskade. I morse hade jag fortfarande molvärk och tänkte att: ja det kanske är början detta. Men senare på dagen minskar det igen till min stora besvikelse.... Jag är taggad på att det ska komma igång nu men samtidigt är jag livrädd för det okända som väntar. Seb jobbar kväll idag, undrar om han kan koncentrera sig på jobbet..  he he..
   Det är synd att det inte finns någon mall för vad som skall hända, att alla förlossningar börjar olika, men det är kanske så att man ändå känner när det är på g på riktigt. Med andra ord är det inte riktigt dax än.. Återkommer vid ett senare tillfälle, vem vet, kanske är det med info om vad det blev då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar