torsdag 26 januari 2012

Dimman har lättat!!

Det är verkligen så det känns. Efter två och en halv dag med antibiotika känner jag mig som en ny människa. Kan vara så att jag faktiskt gått med feber i några dagar utan att jag själv fattat de. Jag har kämpat mig igenom varje dag och bara gjort de jag absolut måste och inget mer. Idag har jag orkat tänka och göra massa saker och det var till och med en fröjd att gå ut med Fanny i morse!!!
Planen framöver är att jag har tagit en paus i ammandet men pumpar för att få loss mjölkstockningen och samtidigt hålla upp produktionen. Sen när jag är redo mentalt och fysiskt ska jag göra ett försök till med amningen. Går det inte då så ger jag upp. Jag förstår att jag inte är själv om att i så fall flaskmata upp min son.

En liten grodman som gjort sig redo för morgonpromenad :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar